Gå til hovedindhold
Gå til hovedindhold
Godt behandlet
Godt behandlet
X
    Tilbage til forsiden
    Godt behandlet
    Godt behandlet
    • Afdelinger og klinikker
      Se, hvilke afdelinger og klinikker der ligger på hospitalet
    • Praktisk information
      Find vej - Parkering - Transport - Internetadgang - Underholdning - Besøgstid - Kiosk- Café - Rygning - Kapel - Center for Fordybelse og Tro
    • Råd og rettigheder
      Vejledning til dit forløb - Patientrettigheder
    • Undersøgelse og behandling
      Akut hjælp - 112-alarm - Giftlinjen - Seksuelle overgreb - Akutmodtagelser og akutklinikker - Patientsikkerhed
    • Job og uddannelse
      Søg job - Hospitalet som arbejdsplads - Hospitalet som uddannelsessted - For nyansatte - Frivillig
    • Forskning
      Om forskning på hospitalet - Vores forskere - Forskningscentre og afdelingernes forskning - Publikationer - Tilbud til forskere - Innovation
    • Kontakt
    • Find vej
    • Presse og nyt
    • Om hospitalet
    • Selvbetjening
    • Andre hospitaler
    • Om regionen
    • English
    • Corona: Other languages
    Tilbage til forsiden
    Godt behandlet
    Godt behandlet
    Skip Navigation Links Forside /Råd og rettigheder/Patientguiden/Undersøgelse for en sygdom/Fejl og klager - hvis noget ikke gik, som det skulle

    Fejl og klager - hvis noget ikke gik, som det skulle

    1. marts 2022

    Klage over rettigheder, som ikke er blevet overholdt

    Hvis du mener, vi ikke har overholdt dine patientrettigheder, kan du klage. Læs her, hvad du kan klage over, og hvordan du gør det.
    31. maj 2022

    Klage over behandling eller service

    Hvis du oplever noget hos praktiserende læge, speciallæge eller på hospital, du gerne vil klage over, er her en vejledning.
    23. maj 2022

    Erstatning for en skade – sådan søger du

    Alle patienter i det offentlige og private sundhedsvæsen kan gratis anmelde en skade til Patienterstatningen med henblik på at få erstatning. Læs her om hvordan du gør.
    7. januar 2022

    Klage over Akutberedskabet

    Se her, hvordan du sender klager om Akutberedskabet - herunder Akuttelefonen 1813 eller alarmopkaldet 112.​
    1. marts 2022

    Skade eller unødvendig risiko – er du blevet udsat for det?

    Det sker desværre nogle gange, at en patient bliver udsat for en unødvendig risiko eller direkte skade i forbindelse med undersøgelse eller behandling. Det er vigtigt, at vi får kendskab til oplevelsen, så vi kan minimere risikoen for, at det sker igen.
    (Webid:7831896f-d6b0-4c4c-95b9-d3e6a7239a44) ContentTypeId:0x010100C568DB52D9D0A14D9B2FDCC96666E9F2007948130EC3DB064584E219954237AF39009452EC1D623246A98E3D4F4B956DBBB600B52690698F9B4317A25D71E6FF9098B4* ( PublishingDate>1970-01-01) TaggedTags:* - {"AlternateSearchText":"","DescriptionLimitCount":0,"Excludes":[],"Filter1Selected":false,"ImageTemplateDisplayType":0,"IndexWp":false,"LimitDescription":false,"MaxResults":0,"Published1Days":5,"Published1Filter":0,"Published2Date":"\/Date(-3600000+0100)\/","Published2Filter":1,"SelectedTags":"","ShowAlphabet":false,"ShowSearch":false,"SortDesc":false,"SortOrdering":2,"Sources":[{"m_Item1":"https:\/\/www.herlevhospital.dk\/raad-og-rettigheder\/Patientguiden\/undersoegelse-for-en-sygdom\/Fejl-og-klager-hvis-noget-ikke-gik-som-det-skulle","m_Item2":true,"m_Item3":"7831896f-d6b0-4c4c-95b9-d3e6a7239a44"}],"TemplateDisplayType":3}
    Publiceringsdato: 01-03-2022 23:59

    Herlev Hospital

        Herlev Hospital

        Borgmester Ib Juuls Vej 1

        2730 Herlev

        T 38 68 38 68

        E Skriv til os

        • Ophavsret
        • Persondatapolitik
        • Cookies
        • Tilgængelighedserklæring