Utensiliebestilling til telemedicin

​Her finder du information til sundhedsfaglige, om bestilling af utensilier til podning af sår.

Rekvirering af utensilier til podning af sår kan ske ved at udfylde bestillingssedlen, der mailes eller indsendes sammen med prøver til et af den to Kliniske Mikrobiologi.

Ved bestilling må der påregnes en ventetid på utensilieforsendelse på op til 10 dage. Vi anbefaler at der bestilles til ca. 2-3 måneders forbrug ad gangen.

Det er i øjeblikket ikke muligt at bestille elektronisk. Alle bestillinger skal foregå via bestillingssedlen på denne side. Vi beklager ulejligheden.

Bemærk at forsendelses matrialet, SKAL bestilles hos det laboratorium som det anvendes til. eSwaps kan bestilles fra begge laboratorier.

Bestillingssedlen findes som Word-fil eller pdf til højre på siden, udfyld og send på mail til: HGH-kliniskmikrobiologi@regionh.dk

Vejledning til bestilling af utensilier - Word-fil

  1. Start med at klikke på Word filen til højre i skærmbilledet.
  2. Der kommer en bjælke frem nederst i skærmbilledet vælg "gem" og derefter "Åbn".
  3. Vent et øjeblik og Word-filen "Bestillingsseddel Telemedicin" åbner sig.
  4. Udfyld dokumentet med tydeligt navn, adresse og bestiller, gem derefter dokumentet på din pc´s skrivebord, så du senere kan vedhæfte filen.
  5. Vedhæft derefter filen i en mail.

Vejledning til bestilling af utensilier - Pdf-fil

  1. Start med at klikke på Pdf-filen til højre i skærmbilledet:
  2. Pdf filen "bestillingssedlen" åbner sig op.
  3. Udskriv bestillingssedlen og udfyld den i "hånden", scan den derefter ind og vedhæft som fil i en mail.

Alternativt kan bestillingssedlen udfyldes og sendes sammen med prøver eller pr. brev. 

Redaktør