Utensiliebestilling praksis NORD

​Praktiserende læger og speciallæger kan rekvirere utensilier til prøvetagning hos Afdeling for Klinisk Mikrobiologi

​Utensilierne må kun anvendes til prøver, der analyseres på Afdeling for Klinisk Mikrobiologi, Herlev Hospital.

Rekvirering af utensilier kan ske ved at udfylde bestillingssedlen og indsende pr. mail eller fax. HUSK at udfylde med navn, adresse og ydernummer.

Det er i øjeblikket ikke muligt at bestille elektronisk. Alle bestillinger skal foregå via bestillingssedlen på denne side. Vi beklager ulejligheden.

Bestillingssedlen findes som Word-fil eller pdf, udfyld og mail til:    

hih-internforsyning.nordsjaellands-hospital@regionh.dk 

eller pr. fax 4829 3088

Alternativt kan bestillingssedlen udfyldes og sendes pr. brev​​​

Optageområder for praksislæger i planområde NORD, Region Hovedstaden:

  • Allerød Kommune
  • Fredensborg Kommune
  • Helsingør Kommune
  • Hillerød Kommune
  • Hørsholm Kommune
  • Frederikssund Kommune
  • Halsnæs Kommune
  • Gribskov Kommune

Vejledning til bestilling af utensilier - Word-fil

  1. Start med at klikke på Word filen i skærmbilledet.
  2. Der kommer en bjælke frem nederst i skærmbilledet vælg "gem" og derefter "Åbn".
  3. Vent et øjeblik og Word-filen "Praksis utensilie bestilling" åbner sig.
  4. Udfyld dokumentet og gem det på din pc´s skrivebord.
  5. Vedhæft derefter filen i en mail.

Vejledning til bestilling af utensilier - Pdf-fil

  1. Start med at klikke på Pdf-filen i skærmbilledet:
  2. Pdf filen "bestillingssedlen" åbner sig op.
  3. Udskriv bestillingssedlen og udfyld den i "hånden", scan den derefter ind og vedhæft som fil i en mail.

Alternativt kan bestillingssedlen udfyldes og sendes sammen med prøver eller pr. brev. 

Hospitalsafdelinger

Hospitalsafdelingen kan rekvirere utensilier og evt. rekvisitionssedler fra hospitalernes centraldepoter, via SAP Region Hovedstaden.

Redaktør