Utensiliebestilling Plejecentre planområde MIDT

Her finder du information til sundhedsfaglige, om bestilling af utensilier til urinprøver i praksis planområde MIDT

Rekvirering af utensilier til urinprøver, samt rekvisitionssedler kan ske ved at udfylde bestillingssedlen, den sendes på mail til Afdeling for Klinisk Mikrobiologi, Herlev Hospital.

Ved bestilling må der påregnes en ventetid på utensilieforsendelse på op til 7 dage.

Det er i øjeblikket ikke muligt at bestille elektronisk. Alle bestillinger skal foregå via bestillingssedlen på denne side. Vi beklager ulejligheden.

Bestillingssedlen findes som Word-fil eller pdf til højre på siden, udfyld og send på mail til: HGH-kliniskmikrobiologi@regionh.dk

Alternativt kan bestillingssedlen udfyldes og sendes sammen med prøve eller pr. brev. HGH-kliniskmikrobiologi@regionh.dk

Vejledning til bestilling af utensilier - Word-fil

  1. Start med at klikke på Word filen til højre i skærmbilledet.
  2. Der kommer en bjælke frem nederst i skærmbilledet vælg "gem" og derefter "Åbn".
  3. Vent et øjeblik og Word-filen "Bestillingsseddel Plejecentre" åbner sig.
  4. Udfyld dokumentet med tydeligt navn, adresse og bestiller, gem derefter dokumentet på din pc´s skrivebord, så du senere kan vedhæfte filen.
  5. Vedhæft derefter filen i en mail.

Vejledning til bestilling af utensilier - Pdf-fil

  1. Start med at klikke på Pdf-filen til højre i skærmbilledet:
  2. Pdf filen "bestillingssedlen" åbner sig op.
  3. Udskriv bestillingssedlen og udfyld den i "hånden", scan den derefter ind og vedhæft som fil i en mail.

Redaktør