Bestilling af utensilier til klinisk mikrobiologi

Fra den 1. januar 2020 skal utensilier til klinisk mikrobiologi bestilles via SAP-bestillingsportalen

​Fra den 1. januar 2020 skal utensilier til klinisk mikrobiologi bestilles via SAP-bestillingsportalen, hvor der også bestilles utensilier til klinisk biokemi. Du kan bestille de samme produkter, som du kender i dag. Den normale leveringstid vil være 4-5 hverdage.

SAP er Region Hovedstadens bestillingssystem til bl.a. utensilier.

Du bestiller via dette link:
https://www.regionh.dk/til-fagfolk/Sundhed/praksis/Laboratoriebetjening/Utensiliebestilling/Sider/Utensiliebestilling.aspx

Du logger ind på denne måde:
Hvis du allerede bestiller utensilier til biokemi, skal du benytte det password, du plejer.

Dit log in:
Brugernavn: Ydernummer, uden foranstillede 0'er.
fx: 151515
Adgangskoden: Praksis, efterfulgt af ydernummer uden foranstillede 0'er.
fx: Praksis151515

Har du spørgsmål, kan du kan kontakte SAP Kompetence- og Supportcenter på telefon 38 66 58 58.


TAST 1 - for spørgsmål til rekvirering og varelevering. Telefontid mandag - torsdag kl. 7.30 - 15.00 og fredag kl. 7.30 - 8.30 samt kl. 9.30 - 14.00. Mail: rekvirentsupport@regionh.dk

 

TAST 2 - for SAP Brugeradministration. Telefontid mandag - torsdag kl. 9.00 - 15.00 og fredag kl. 9.30 - 14.00. Mail: cok-sap-bruger@regionh.dk

 

Efter den 1. januar 2020 kan du ikke bestille utensilier pr. mail/fax/brev hos de klinisk mikrobiologiske afdelinger på Herlev- og Hvidovre Hospital eller via Intern Forsyning på Nordsjællands Hospital, Hillerød.


Redaktør